czwartek, 20 lipca 2017

#71 "Odległość między tobą a mną" - Jennifer E. Smith


Tytuł: "Odległość między tobą a mną"
Autor: Jennifer E. Smith
Data wydania: 14 czerwca 2017r.
Liczba stron: 303
Tytuł oryginału: "The Geography of You And Me"
Tłumaczenie: Beata Hrycak
Wydawnictwo: Bukowy las

Jennifer E. Smith, to autorka, którą nie każdy z Was może kojarzyć. Dotychczas w Polsce ukazały się jej trzy książki: "Serce w chmurach", "Tak wygląda szczęście" oraz właśnie "Odległość między tobą a mną". Ja miałam przyjemność przeczytać kilka lat temu tę pierwszą pozycję i wspominam ją bardzo dobrze, dlatego postanowiłam również zapoznać się z najnowszą książką autorki. Czy się polubiliśmy? Zapraszam do dalszej lektury...

Lucy i Owen poznali się w niecodziennych okolicznościach. Jechali wspólnie windą, gdy ta stanęła przez awarię prądu, która dotknęła całe miasto. Nastała zupełna cisza, która przerywana była jedynie ludzkimi głosami z zewnątrz. W ciasnych i ciemnych czterech kątach windy, młodzi spędzają kilkanaście minut, wykorzystując ten czas, na niezobowiązującej rozmowie. Nastolatkowie nie spodziewają się jednak, że ten moment zmieni ich życie na zawsze...

Mimo, że oboje z czasem się przeprowadzają, to zawsze o sobie pamiętają. Coś ich do siebie ciągnie i mimo, że tworzyli związki z kimś innym, to nie czują do swoich partnerów tego, co czują do siebie nawzajem... Czy pomimo odległości, która ich dzieli, uda im się spotkać i wyznać, co do siebie czują? Tego dowiecie się, sięgając po tę pozycję.

"Nie poznasz odpowiedzi, dopóki nie zadasz pytania."

"Odległość między tobą a mną", to książka skierowana głównie do młodzieży, chociaż starszym czytelnikom również może przypaść do gustu. To lekka i przyjemna pozycja, która idealnie nadaje się na te ciepłe dni. Spędziłam przy niej miło czas, chociaż nie było to nic specjalnego. Taka trochę nieprawdopodobna i cukierkowa historia, z nastoletnią miłością w tle. Do tego fajny motyw podróży, który nadał tej książce jakiegoś charakteru.
Niestety momentami trochę mi się ona dłużyła i przez to robiłam sobie przerwy, bo czasami ciężko mi się było w nią wkręcić. Może już jestem za stara duchem na takie książki, chociaż to może wydawać się dziwne, skoro mam dopiero dwadzieścia lat ;)\
Czy żałuję, że po nią sięgnęłam? Na pewno nie, ponieważ mimo kilku elementów, które mi się w niej nie podobały, to fajnie mi się ją czytało. Bardzo lubię styl pisania tej autorki. Pisze ona tak lekko i dzięki temu czytanie jej książek sprawia mi dużo frajdy. Pewnie sięgnę także po następne jej powieści, bo jestem ciekawa jaką historię zaserwuje następnym razem.
Jeśli szukacie lekkiej i przyjemnej powieści dla młodzieży, to "Odległość między tobą a mną" będzie idealna dla Was.

Bardzo dziękuję Wydawnictwu Bukowy Las za egzemplarz książki!



Moja ocena: 7/10

Czytaliście? A może macie zamiar?
Piszcie w komentarzach :)

9 komentarzy:

  1. Hm, czytałam dawno temu jedną z książek autorki, nie była zła, ale bardzo dobra też nie. No, ale jak mi wpadnie w ręce, to może się na tę skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby spodobała Ci się bardziej, niż poprzednia książka tej autorki, chociaż tak, jak wspomniałam nie jest to nic szczególnego :)

      Usuń
  2. Nie znam książek tej autorki. Ta historia wygląda zachęcająco. Może kiedyś się skuszę.

    Pozdrawiam.
    Kasia z Ebookowych recenzji
    http://ebookowe-recenzje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcie :)
    Ta książka jeszcze przede mną, ale mam nadzieję, że się nie zawiodę, ponieważ bardzo lubię książki tej autorki :) Ale w sumie czytałam je jak byłam w gimnazjum :D więc teraz mam pewne obawy czy mi się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Właśnie ja tak samo czytałam "Serce w chmurach" w gimnazjum i podchodziłam do tej pozycji z entuzjazmem, który niestety trochę z czasem przygasł, ale koniec końców była to przyjemna historia :)

      Usuń
  4. Nie czytałam żadnej z książek tej autorki i nie wiem czy w najbliższym czasie się to zmieni. Nie przepadam za tego typu literaturą, ale może kiedyś z czystej ciekawości sięgnę.

    Pozdrawiam cieplutko :*
    M.
    martynapiorowieczne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osobiście bardziej polecam "Serce w chmurach" tej autorki, ale ta pozycja też jest przyjemna i mam nadzieję, że jak kiedyś po którąś sięgniesz, to Ci się spodoba :)

      Usuń
  5. Czeka na mnie na półce i jestem jej strasznie ciekawa. Słyszałam mnóstwo pozytywnych opinii i nie chciałabym się zawieść ;)

    OdpowiedzUsuń