sobota, 24 czerwca 2017

#62 "Oczy wilka" - Alicja Sinicka


Tytuł: "Oczy wilka"
Autor: Alicja Sinicka
Data wydania: 24 maja 2017r.
Liczba stron: 440
Wydawnictwo: Novae Res


Zarówno opis tej książki, jak i to hipnotyzujące spojrzenie na okładce, bardzo mnie zaintrygowały. Dawno już żadna pozycja nie interesowała mnie tak bardzo, jak ta, dlatego cieszę się, że dzięki Wydawnictwu Novae Res, miałam okazję się z nią zapoznać. Zaczynając czytać tę książkę, miałam dziwne przekonanie, że przypadnie mi ona do gustu. "Oczy wilka", to debiut Alicji Sinickiej. Czy udany? Tego dowiecie się w dalszej części tekstu.

Lena Kajzer, świeżo upieczona absolwentka studiów licencjackich, przeprowadza się do Głębi - małego miasta, w którym ma zamieszkać ze swoją najlepszą przyjaciółką Jolą i jej chłopakiem. Kobiety poznały się na studiach i od tamtej pory są niemal nierozłączne. Obie mają niedługo zacząć pracę w jednej z miejscowych fabryk, produkujących kartony. Dla Leny, to szansa na to, żeby oderwać się od przykrej przeszłości i zacząć nowy rozdział w swoim życiu.
Niestety, już przy wjeździe do miasta kobieta uczestniczy w stłuczce, a ofiarą jest czarne BMW, najbardziej tajemniczego mieszkańca Głębi, Artura Mangano. Już przy pierwszym kontakcie Lena jest urzeczona przystojnym mężczyzną, głównie przez jego piękne, lazurowe oczy. Zdają się one skrywać wielką tajemnicę, którą za jakiś czas kobieta ma poznać... 

"Jesteś aniołem, który stanął mi na drodze do piekła - rzekł po chwili."

Lena zdaje sobie sprawę, że nie tak łatwo jej będzie wybić sobie z głowy niesamowitego Artura. Tylko czy rzeczywiście będzie tego chciała, czy może podda się uczuciu, które zdaje się między nimi rodzić? Wygląda na to, że Arturowi również na niej zależy... Niestety, skrywa on wiele tajemnic, które ujawnione, nie przyniosą niczego dobrego... Czy miłość w tym przypadku przezwycięży wszystko? Tego dowiecie się, sięgając po tę powieść.

"[...] Dopiero jego widok napełnił mnie spokojem. Był chorobą i lekarstwem w jednym. Czy tak właśnie wygląda prawdziwa miłość?"


Jeśli "Oczy wilka", to debiut Alicji Sinickiej, to ja z niecierpliwością czekam, na kolejne jej książki! Życzyłabym sobie, żeby wszyscy autorzy, tak dobrze zaczynali swoją karierę pisarską. Jestem przekonana, że przed Panią Alicją Sinicką długa i owocna droga, ku sercom czytelników. Myślę, że tą pozycją zdobędzie ona wielką rzeszę fanów, swojego pióra. Mam nadzieję, że nie będzie kazała nam długo czekać, na kolejną powieść. Ja osobiście nie mogę się jej doczekać!
Jestem przekonana, że ta pozycja również przypadnie Wam do gustu, ponieważ jest to bardzo intrygująca i niesamowita historia, owiana wielką tajemnicą. Samo jej odsłonięcie, jest ciekawe i niespodziewane, przynajmniej przeze mnie. Rozwiązanie tej zagadki, w pełni mnie usatysfakcjonowało. Wciągnęłam się od pierwszej strony, czekając z zapartym tchem na dalszy ciąg wydarzeń.
"Oczy wilka", to piękna powieść o miłości i przeznaczeniu, które nie zawsze pisze takie scenariusze, jakie byśmy chcieli. Uświadamia nam, że zawsze musimy dążyć do tego, czego pragniemy. Nie możemy się poddawać, bo nawet, jeśli upadniemy, to po jakimś czasie uda nam się wstać. Wydarzenia z przeszłości, nie mogą rzucać cienia, na naszą przyszłość.

"Dopóki nie pogodzisz się z przeszłością, nie zrobisz kroku naprzód."

Oprócz cudownej historii, autorka serwuje nam świetnych bohaterów, bo zarówno Lena, jak i Artur, bardzo mi się spodobali. Ona, jawiła mi się jako kobieta dobra i życzliwa, która pomimo śmierci rodziców i choroby ciotki, dała sobie w życiu radę. On, choć bardzo tajemniczy i władczy, to i tak pomimo tej swojej grubej powłoki twardego mężczyzny, wydawał mi się jednocześnie bezbronny. Jedyne na czym mu zależało, to na kobiecie, która swoją wrażliwością i pogodą ducha, sprawiła, że i w nim narodziło się nieznane do tej pory uczucie.

Mogłabym tak jeszcze długo pisać i wychwalać, ale po co...? Wystarczy, że napiszę, że z całego serca polecam tę pozycję. Miłośniczkom romansów, ale nie tylko. Namawiam do przeczytania tej powieści wszystkich, którzy szukają ciekawej historii dwojga, zakochanych w sobie ludzi. Ta książka, to dowód na to, że warto dawać szansę początkującym polskim pisarzom, bo niejednokrotnie potrafią nas oni bardzo pozytywnie zaskoczyć.


Bardzo dziękuję Wydawnictwu Novae Res za egzemplarz książki!


Moja ocena: 9/10

Czytaliście? A może macie zamiar?
Piszcie w komentarzach! :)

4 komentarze:

  1. Ja obecnie czekam na swój egzemplarz książki i mam nadzieję, że przypadnie mi ona do gustu tak samo, jak Tobie :)

    Pozdrawiam,
    www.ksiazkowapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczy wilka to książka idealna na leniwy wieczór :) Czasami lubię sięgać po takie niezobowiązujące lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie :D Chętnie kiedyś przeczytam :)

    Zabookowany świat Pauli

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń