poniedziałek, 7 stycznia 2019

#151 "Substancja" - Klaudia Kloc-Muniak


Tytuł: "Substancja"
Autor: Klaudia Kloc-Muniak
Data wydania: 25 sierpnia 2018 r.
Liczba stron: 308
Cena okładkowa: 33 zł
Wydawnictwo: Novae Res

"Substancja", to druga powieść w dorobku Klaudii Kloc-Muniak. Debiutowała w zeszłym roku bardzo dobrym thrillerem naukowym "Gdybym jej uwierzył". Myślę, że zyskała tym tytułem wielu fanów, którzy chętnie sięgnęli po jej najnowszą książkę. Ja również do nich należę i byłam bardzo ciekawa co też autorka zaserwuje nam tym razem. Czy spełniła moje oczekiwania?

Akcja książki dzieje się na kilka lat przed "Gdybym jej uwierzył". Mamy okazję poznać przeszłość Julii Przybysz, a dokładnie czasy jej studenckiego życia. Przede wszystkim można śmiało stwierdzić, że jest ona bardzo ambitną i ciekawą świata kobietą, która chce osiągnąć swoje zamierzone cele. Dlatego też dołącza do koła naukowego, które prowadzi badania nad innowacyjnym lekiem, mogącym zrewolucjonizować świat medycyny. Wszystko szło dobrze... do czasu. W środowisku dziewczyny dochodzi do samobójstwa. Początkowo można było to uznać za zwykły wypadek, jednak gdy pojawiają się kolejne ofiary, Julia postanawia mieć się na baczności. Co za tym wszystkim się kryje?

Przed rozpoczęciem lektury byłam pewna, że ta książka mi się spodoba, bo poprzednia pozycja tej autorki, "Gdybym jej uwierzył", była świetna. No i po jej skończeniu mogę z czystym sercem stwierdzić, że miałam rację. "Substancja", to ciekawa i wciągająca pozycja, od której nie można się oderwać ot tak, bez konkretnego powodu. Jeśli nie zostawiliście włączonego żelazka na desce, albo sosu na kuchence, to mała jest szansa, że odłożycie tę książkę, nie przeczytawszy ostatniego zdania.
Czekam z niecierpliwieniem na kolejne książki tej autorki i liczę, że będą równie świetne, jak te dwie, o których wcześniej wspomniałam. Myślę, że jeśli szukacie dobrego thrillera, to powinniście mieć "Substancję" na uwadze. Debiut autorki "Gdybym jej uwierzył", jeśli jeszcze go nie czytaliście, również. Książki możecie czytać tak naprawdę w dowolnej kolejności. Serdecznie polecam!

Dziękuję autorce Klaudii Kloc-Muniak oraz Wydawnictwu Novae Res za egzemplarz książki!


Moja ocena: 8/10

Czytaliście albo macie zamiar? :)






1 komentarz:

  1. Może kiedyś się skuszę, na chwilę obecną nadrabiam zaległości :))

    Pozdrawiam,
    http://nie-oceniam-po-okladkach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń